Contact: hello@kaplias.ro
  • În această perioadă pot exista întârzieri de livrare de până la 5 zile. Vă mulțumim!
  • Home
  • Modalitati de livrare / Retur


Confirmarea comenzii

În momentul plasării comenzii pe site-ul Kaplias.ro vei primi automat un email cu numărul de înregistrare a acesteia. Acest lucru înseamnă că noi am recepționat comanda și urmează să o procesăm.

Comenzile sunt procesate în 3-4 zile lucrătoare de la confirmarea plății, cu excepția sărbătorilor sau zilelor libere legale când pot exista întârzieri. Termenul de livrare este, în general, de 1-2 zile lucrătoare pentru toate localitățile din România

Procesul de livrare

După ce ai plasat comanda pe site noi vom începe să o procesăm, apoi o pregătim pentru ambalare. Te vom anunța stadiul în care se află comanda ta prin intermediul adresei de email din contul tău și/sau SMS.

  • După ce pregătim coletul, îl predăm firmei de curierat.
  • Firma de curierat va livra coletul la adresa pe care ai completat-o în procesul de comandă.
Unde livrăm?

Livrarea posterelor Kaplias se face în orice oraș din România, prin curier rapid, direct la adresa ta.  De aceea, în momentul plasării comenzii este foarte important să verifici toate datele introduse, inclusiv adresa de livrare.

Taxa de livrare:

Pentru comenzile livrate pe teritoriul Românei, taxa de livrare este de 16.99 lei pentru comenzi mai mici de 300 lei. Pentru comenzi mai mari, 

  1. Curierul va încerca livrarea de 2 ori în zile diferite.
  2. Poți modifica gratuit adresa de livrare, în același oraș, în cazul în care coletul nu este în drum spre livrare către adresa inițială.
Politica de retur

Poți returna timp de 30 de zile orice produs neperisabil atâta timp cât acesta nu prezintă urme de folosire sau zgârieturi, îndoituri sau nu este un produs personalizat. Taxa de retur este de 16.99 lei și se achită exclusiv de către client, excepție de la această taxă făcând doar cazul în care motivul returului este primirea unui produs defect. În cazul în care produsul returnat nu este conform, te vom contacta pentru detalii.

Pentru situația în care produsul a ajuns la tine cu defecte în urma transportului (sticlă spartă, ramă deteriorată, etc) vom încerca înlocuirea produsului.

Pentru acest caz, este nevoie să ne trimiți o poză cu starea produsului în maxim 48h de la livrare.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor te rugam sa ne contactezi pe email la hello@kaplias.ro.

Nu sunt acceptate pentru returnare produsele ce prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc.

Produsele se pot returna doar prin aceasi metoda de livrare prin care au fost trimise. Produsele vor fi returnate la adresa mentionata in sectiunea Contact. 

Atentie!!!

Toate produsele care sunt personalizate cu inscriptii, texte sau culori furnizate de client nu se pot returna, conform legii, deoarece sunt facute pe comanda si nu pot fi revandute.

Produsele primite defecte

In eventualitatea primirii unui produs nefunctional sau care prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit, cu conditia sesizarii prin email in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Clientul are dreptul sa solicite returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Daca site-ul Kaplias.ro nu poate inlocui produsul cu unul conform , se va restitui contravaloarea produsului. Returnarea produsului se face pe cheltuiala Kaplias.ro.

Pentru a returna un produs te rugam sa ne trimiti prin email numarul comenzii, denumirea produselor pe care doresti sa le returnezi si adresa de la care curierul va prelua comanda. Iti vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Site-ul Kaplias.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Te rugam sa folosesti o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea in timpul tranzitului.

Refuzul primirii comenzii

În cazul în care, din diverse motive, dorești să refuzi primirea coletului cel mai util este să ne anunți din timp. Dacă refuzul se face fără niciun anunț în prealabil, se va returna suma achitată de client, mai puțin taxa de transport pentru retur, în valoare de 16.99 lei. Taxa de retur pentru refuzul primirii coletului sau pentru colete deteriorate intră în responsabilitatea clientului și se achită indiferent de valoarea comenzii. 

Ca masura restrictiva pentru clientii ce nu ridica produsele comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.
In situatia in care ai deja  comenzi refuzate fara motiv, vei putea comanda alte produse doar cu plata in avans, reprezentand contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului retur pentru comanda neridicata anterior in cuantum de 16.99 lei.
Produse neeligibile pentru retur

Nu vor fi acceptate pentru retur posterele care prezintă zgârieturi, îndoituri.

Nu vor fi acceptate pentru retur produsele personalizate.

Returnarea banilor
  1. Se va face în maxim 14 zile lucrătoare din momentul primirii returului la adresa noastră, conform legilor în vigoare.
  2. Returnarea sumei achitate se va face doar prin transfer bancar, într-un cont bancar comunicat de tine echipei noastre de relații cu clienții.
  3. Pentru orice detalii referitoare la procesul de returnare a banilor, te rugăm să ne contactezi la adresa hello@kaplias.ro
sediu kaplias.ro
Despre Kaplias.ro

Cu pasiune pentru artă și design interior, aducem mai aproape de tine lucrări ale artiștilor grafici, ilustratori sau fotografi și le transpunem în print-uri calitative care vor întregi design-ul spațiului tău preferat, fie că e dormitor, bucătărie, birou sau cafenea.

În studio-ul Kaplias din Brașov selecționăm cele mai speciale lucrări și pregătim cu grijă fiecare colet care să ajungă la tine cât mai repede.

Pentru noi arta este orice trezește o emoție sau un sentiment și ne plac pereții îmbrăcați în culori, cuvinte și forme. De fapt, dacă ar fi după noi, n-ar mai exista pereți goi.

LET ART INSPIRE YOU

SUS